Samenwerking Imperial War Museums London

6 februari 2014

Imperial War Museums London, Lambeth Road. De directeur Collections & Research, Mr. M. Whitmore ontvangt uit handen van bestuursvoorzitter Th.J. Berendsen een gloednieuwe  museum expositieposter.

In het kader van de viering van Tweehonderd jaar Koninkrijk der Nederlanden start het Museum 1940-1945 Dordrecht, vanaf 3 mei 2014 een nieuwe expositie.

Deze expositie heeft als titel, "77 Chester Square London SW, was getekend Wilhemina". Door de samenwerking en ondersteuning van de Imperial War Museums London is het nu mogelijk een beeld te geven van het leven en werken van Koningin Wilhelmina in London.

De directeur Collections & Research, Mr.M.Whitmore ontvangt uit handen van bestuursvoorzitter Th.J.Berendsen een gloednieuwe  museum expositieposter.